22 Φεβ 2011
0 σχόλια

Ένα ταξίδι για γερά νεύρα

Φεβρουαρίου 22, 2011

Το θέμα των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα έχει γίνει τεράστιο πρόβλημα κοινωνικά  και οικονομικά. Κάποτε μου είχε πει μια κοπέλα που σπούδαζε οικονομικά ότι οι μετανάστες βοηθούν την οικονομία και εγώ απλά γέλασα ειρωνικά. Τώρα καταλαβαίνω ότι η φοιτήτρια είχε πέσει έξω ή καλύτερα αυτά που της έλεγαν στο πανεπιστήμιο οι φωστήρες καθηγητάδες τα έλεγε και αυτή στην προσωπική της ζωή.

Ξεκινάω λοιπόν ένα ταξίδι στις 23:58 με το τρένο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και μόλις μπαίνω μέσα στο βαγόνι τι να δω λέτε? Ένα βαγόνι γεμάτο από Πακιστανούς και Αφρικανούς, λέω δεν μπορεί να είμαι Ελλάδα ονειρεύομαι, και σε μια στιγμή ακούω μια γυναίκα να μου λέει προχωρήστε νεαρέ μου να κάτσουμε. Που να κάτσουμε λέω από μέσα μου, ήταν πήχτρα από κόσμο δεν μπορούσες ούτε να περάσεις, είχαν γεμίσει τον διάδρομο με την πραμάτειά τους.
 Προχωράω μέσα σε βλέμματα που με κοιτούν από πάνω ως κάτω, άλλοι φοβισμένοι μέσα στο άγνωστο, και άλλοι υποχθόνια αναζητώντας ένα βλέμμα για να με ψυχολογήσουν.
Φθάνω στην θέση μου και κάθονταν ένα Πακιστανός και άντε να συνεννοηθείς  μαζί του, πέρα που του κάνα νοήματα να σηκωθεί αυτός νόμιζε ότι θέλω να τον κοροϊδέψω. 
Τελικά με τόσα και τόσα νοήματα σηκώθηκε νευριασμένος κάτι ψέλλισε και χάθηκε στο πλήθος.
Το τρένο ξεκινά και θυμάμαι ήταν Μάιος και προσπαθούσα να ανοίξω το παράθυρο, η μυρωδιά που επικρατούσε στο τρένο ήταν απερίγραπτη. Με τόσα και τόσα άνοιξα πολλά παράθυρα αλλά η μυρωδιά δεν έφευγε. Έτσι σηκώθηκα πήρα τα μπογαλάκια και έψαξα να βρω αλλού την τύχη μου στο τρένο, και βρήκα ένα κουπέ βαγόνι και μπήκα.
Μου λένε κάτι γερόντια κλείσε την πόρτα για να μην μπούνε και άλλοι μέσα και έτσι έκανα.
Είχα βρει λίγη ξενοιασιά τέτοιος κόσμος δεν είχα ξαναδεί μόνο στο κέντρο των Αθηνών.
 Η ταλαιπωρία μεγάλη άσε που αργεί το τρένο αλλά η κατάσταση να στοιβάζουν τους μετανάστες να πάνε επαρχία για να αδειάσει το κέντρο της Αθήνας δεν λύνεται το έτσι πρόβλημα. Εγώ είχα την τύχη να βρω το κουπέ οι άλλοι όμως έμειναν όρθιοι μέχρι τον προορισμό τους.
Η κατάσταση στον ΟΣΕ είναι άσχημη, πολλοί τουρίστες ταξιδεύουν με το τρένο και βλέποντας λαθρομετανάστες , ναρκομανείς, οπαδούς ομάδων τύφλα στο μεθύσι και ότι άλλο καρυδιάς καρύδι θα το συναντήσεις σε αυτό το δρομολόγιο, και είναι βέβαιο δεν πρόκειται να ξαναπατήσουν στην χώρα μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top