θα το είχε σηκώσει, και φυσικά, το πρόστιμο θα ήταν τσουχτερό.
Εδώ στα Τρίκαλα, οι περισσότεροι ομογενείς απο την Γερμανία, ήρθαν διακοπές με τα πολυτελή αυτοκίνητα και, νομίζουν ότι ο κόσμος τους ανήκει.
Σιγά βρε, κολλάρετε και λίγο, ταβερνιάρηδες είστε στην Γερμανία.
.jpg)
.jpg)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.