27 Ιουλ 2014
0 σχόλια

Ελληνάρας απο την Γερμανία πάρκαρε την BMW στον ποδηλατόδρομο των Τρικάλων

Ιουλίου 27, 2014
Αυτός ο οδηγός παρκάρει έτσι στην Γερμανία; Φαντάζομαι πως όχι, γιατί εκεί.. ο γερανός της τροχαίας
θα το είχε σηκώσει, και φυσικά, το πρόστιμο θα ήταν τσουχτερό. 
Εδώ στα Τρίκαλα, οι περισσότεροι ομογενείς απο την Γερμανία, ήρθαν διακοπές με τα πολυτελή αυτοκίνητα και, νομίζουν ότι ο κόσμος τους ανήκει. 
Σιγά βρε, κολλάρετε και λίγο, ταβερνιάρηδες είστε στην Γερμανία.




























0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top