4 Δεκ 2015
0 σχόλια

Τι κάνουμε όταν η ταμίας στο σούπερ μάρκετ δεν μας δίνει τα δίλεπτα και τα μονόλεπτα στα Τρίκαλα

Δεκεμβρίου 04, 2015

Εδώ και πολύ καιρό παρατηρώ με ενδιαφέρον τις τιμές των σούπερ μάρκετ στα Τρίκαλα,
και όταν πάω στα ταμεία.. διαπιστώνω ότι δεν μου δίνουν τα μονόλεπτα και τα δίλεπτα στα ρέστα μου.

Πολλές φορές, όταν τους κάνω παρατήρηση και τους ζητάω να μου δώσουν σωστά τα ρέστα, η ταμείας φωνάζει την άλλη ταμεία.. αν έχει μονόλεπτα να μου δώσει. Πρέπει να της το πεις για να στα δώσει.

Αυτό το κάνουν όλα τα σούπερ μάρκετ στα Τρίκαλα, και φαντάζομαι αυτό γίνεται σε όλη την Ελλάδα.

Σε όλα τα σούπερ μάρκετ που επισκέπτομαι, οι ταμίες μου έκαναν το ίδιο πράγμα, δεν μου δίνουν τα μονόλεπτα και τα δίλεπτα, και αν τολμήσεις να τα ζητήσεις σου κάνουν τη παραπάνω ενέργεια που σας διηγήθηκα.

Πολλοί απο εσάς, δεν τα ζητάτε τα ρέστα για να μη νιώσετε το αίσθημα του τσιγκούνη στα μάτια των άλλων πελατών.

Θα σας πω μερικά κολπάκια.. για να σας δώσω το απαιτούμενο θάρρος να ζητάτε τα ρέστα χωρίς να νιώθετε ενοχές.

Πρώτα απ όλα οι τιμές στα σούπερ μάρκετ τελειώνουν π.χ.σε 0,98, ή 3,37, ή 5,69, δύσκολα θα βρεις στρογγυλοποιημένες τιμές.

Ας δούμε λοιπόν τι θα πούμε στο ταμείο.. αν δεν μας δώσουν σωστά τα ρέστα.

Πιάνετε την απόδειξη και το ύφος του δασκάλου λέτε στη ταμεία "δεν μου έδωσες σωστά τα ρέστα κυρία μου. Τι πράγματα είναι αυτά; Γιατί το κάνετε αυτό το πράγμα;"

Η ταμίας θα φωνάξει την άλλη ταμία.. και θα της ζητήσει δύο λεπτά φωναχτά για να το ακούσουν και οι άλλοι πελάτες.

Εσείς τις λέτε φωναχτά "αν κρατάτε απο κάθε πελάτη απο ένα και δυο λεπτά απο τους χιλιάδες πελάτες σας.. βγαίνουν κάτι χιλιάδες ευρώ το μήνα."

Λογικά αυτή θα σιωπήσει, ξέρει άλλωστε ότι δεν την παίρνει, συνήθως σας δίνει και πεντάλεπτο για να φύγετε.

Μια άλλη ενέργεια που μπορείτε να κάνετε όταν δεν σας δίνουν σωστά τα ρέστα είναι να το καταγγείλετε στην Γραμμή Καταναλωτή στο τηλέφωνο 1520.

Ένας άλλος τρόπος είναι έχετε πολλά μονόλεπτα στο πορτοφόλι σας, και να δίνετε στη ταμεία ακριβώς όσο κάνει ο λογαριασμός.

Έκανα ένα πολλαπλασιασμό που με προβλημάτισε πολύ, αν σ΄ένα σούπερ μάρκετ με 500.000 καταναλωτές τον μήνα, τους κρατάνε τα δίλεπτα και τα μονόλεπτα βγαίνουν οι παρακάτω αριθμοί.

500.000x2=10.000 ευρώ,

500.000x1=5.000 ευρώ.

Τώρα αν κάνουμε ένα πολλαπλασιασμό ετήσιο.. τι πόσα θα βγουν;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top