17 Μαΐ 2014
0 σχόλια

Ωραία φρασεολογία απο υποστηρικτή υποψήφιου δημάρχου της Πύλης Τρικάλων

Μαΐου 17, 2014
Βλέποντας κάτι φωτογραφίες στο facebook απο μια προεκλογική συγκέντρωση στην Πύλη Τρικάλων, ρώτησα για το όνομα του υποψηφίου δημάρχου, αν είναι αυτός που έχει τα λουκάνικα στον νομό Τρικάλων. 
Τι ήταν να το ρωτήσω αυτό το πράγμα, ή μάλλον.. πως τόλμησα εγώ να κάνω μια ερώτηση περιέργειας; Δείτε τον διάλογο που ακολουθεί μ΄έναν οπαδό(;) του υποψήφιου δημάρχου.



Trikala Web o maravas me ta loukanika einai?
17 λεπτά · Μου αρέσει! · 1


Ναι αυτός ειναι και από την Κυριακή το βράδυ θα Διαθέτει και αγγούρια ενδιαφέρεστε
9 λεπτά · Μου αρέσει! · 1


Trikala Web ti enoeis otan les aggouria?
· Μου αρέσει!


 Σημα κοντά ειναι η γιορτή
7 λεπτά · Μου αρέσει! · 1


Trikala Web oreos tropos opadou ipopsifioy dimarxoy
5 λεπτά · Μου αρέσει!


Και ο δικό σου ανεξάρτητου δυμοσιογραφικου blog πολύ ωραίος ειναι μπράβο είς ανώτερα
1 λεπτό · Μου αρέσει!

https://www.facebook.com/ooooooooooooooooo11111/posts/702847456444908?comment_id=702867206442933&offset=0&total_comments=4&notif_t=feed_comment_reply


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top