20 Νοε 2015
0 σχόλια

Τι πρέπει προσέξουμε όταν αγοράζουμε τριμμένο τυρί απο τα σούπερ μάρκετ;

Νοεμβρίου 20, 2015
Όλοι πάμε στα σούπερ μάρκετ για ψώνια έτσι δεν είναι; Ψωνίζουμε αλλά.. τι γίνεται όταν θέλουμε να αγοράσουμε τριμμένο τυρί;
Πήγα σε μια γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στα Τρίκαλα, και είδα κάποιες εικόνες στον πάγκο με τα τυριά.. που δεν μου άρεσαν καθόλου.



-Ποιος έχει σειρά λέει η υπάλληλος;

-Εγώ, της απαντώ. Θέλω... χμ, το μάτι μου πηγαίνει στο πάγκο που έχει παραταγμένα τα τυριά έξω απο το ψυγείο, και προσπαθώ να δω τι τυρί να επιλέξω μέσα απο το ψυγείο.

Βέβαια η μάρκα που θέλω βρίσκεται έξω απο το ψυγείο πάνω στον πάγκο. Είναι γνωστή μάρκα, και την επιλέγουν πολλοί καταναλωτές.

Προτού έρθει να με εξυπηρετήσει, έπιασε απο κάτω ένα γάντι που είχε πέσει και το έβαλε στο πάγκο.

Τα πλακάκια κάτω είχανε πατημασιές απο τα παπούτσια.

-Ωχ συγκρατήσου έλεγα απο μέσα μου, θα την κάνω παρατήρηση.. δεν μπορώ να κρατηθώ.

Τώρα εσείς βλέποντας αυτή την εικόνα τι θα κάνατε;

Παραγγέλνω το τυρί που ήθελα απο πριν, και της δείχνω με τον δείκτη του δακτύλου μέσα απο το ψυγείο την μάρκα.Πίστεψα ότι θα με κόψει καινούργιο τυρί σφραγιστό. Αυτή, αντί να μου κόψει μέσα απο το ψυγείο το τυρί, πήρε και έκοψε αυτό που είχε έξω απο το ψυγείο. "Α έτσι είσαι.." λέω απο μέσα μου, "καλά καλά..."

Δεν είπα τίποτα, μετά το πιάνει με το χέρι το γυμνό και το βάζει μέσα στον τρίφτη. Φόραγε μόνο ένα γάντι στο χέρι, που προηγουμένως με αυτό.. είχε πιάσει το πεσμένο γάντι απο το δάπεδο του σούπερ μάρκετ. "Μμμμ.. ενδιαφέρουσα κίνηση, αν νομίζεις ότι θα το φάω αυτό το τυρί είσαι γελασμένη κυρά μου" είπα απο μέσα μου.

Η επόμενη κίνηση που έκανα ήταν να μη το αγοράσω. Ας το φάει η κυρία, και ας το πληρώσει απο την τσέπη της.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top