23 Σεπ 2013
0 σχόλια

Μέσου της δυσφήμισης η Χρυσή Αυγή ανεβάζει τα ποσοστά στα Τρίκαλα

Σεπτεμβρίου 23, 2013

Η καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμηση για το κόμμα της Χρυσής Αυγής. Πολλοί που άρχισαν να κατηγορούν το κόμμα της Χρυσής Αυγής, το μόνο που κάνουν είναι να ανεβάζουν τα ποσοστά της.  
 Αν γίνονταν τώρα οι εκλογές, η Χρυσή Αυγή θα διπλασίαζε τα ποσοστά της στα Τρίκαλα, επειδή ο κόσμος.. σιχάθηκε τα άλλα πολιτικά κόμματα, που τους οδήγησαν στη φτώχεια και στη πείνα. 
Ο κόσμος στα Τρίκαλα θέλει μαι πολιτική αλλαγή, η Χρυσή Αυγή (αν ιδεολογικά είμαι αντίθετος), κράζει το σαθρό πολιτικό σύστημα. Δεν δίστασε να τα βάλει με τα εκδοτικά συμφέροντα της χώρας. Δύο κόμματα ακόμη τα έβαλαν με τα εκδοτικά συμφέροντα, η Ένωση Κεντρώων και το κίνημα δεν πληρώνω. 
Η Αχίλλειος πτέρνα της Χρυσής Αυγής είναι τα μέλη της που δεν σκέπτονται με την λογική. Λειτουργούν με τον νόμο του ισχυρού.. και χαλάει την εικόνα της. 
Επίσης, οι εθνικιστές έχουν το σύνδρομο του φύρερ. Το σύνδρομο αυτό, είναι ότι όλοι οι εθνικιστές θέλουν να γίνουν ηγέτες. Η Χρυσή Αυγή έχει πολλούς δελφίνους που λιγουρεύονται την καρέκλα του αρχηγού.
Ο χαφιεδεσμός είναι το μεγάλο μειονέκτημα στους κύκλους των εθνικιστών. 
Ο κόσμος δεν ξέρει, ότι πολλοί εθνικιστές έχουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top