Home » »Unlabelled » Ρίχνει ακόμη πυκνό χιόνι...αν το πάει έτσι θα ξεπεράσει το μισό μέτρο ως το βράδυ 0 σχόλια Ρίχνει ακόμη πυκνό χιόνι...αν το πάει έτσι θα ξεπεράσει το μισό μέτρο ως το βράδυ Φεβρουαρίου 10, 2012 trikalaweb Να δούμε το βράδυ πόσο χιόνι θα έχει.......
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.