10 Φεβ 2012
0 σχόλια

Ρίχνει ακόμη πυκνό χιόνι...αν το πάει έτσι θα ξεπεράσει το μισό μέτρο ως το βράδυ

Φεβρουαρίου 10, 2012

Να δούμε το βράδυ πόσο χιόνι θα έχει.......

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top