Home » »Unlabelled » Ανέκδοτο 0 σχόλια Ανέκδοτο Φεβρουαρίου 10, 2012 trikalaweb Είναι 2 παλαιστίνιοι μέσα σε ένα μπαρ και λέει ο ένας στον άλλο: -Ρε πο**τη μου δεν έχει καθόλου κόσμο. -Ε καλά μην σκας!!! http://jokes.pathfinder.gr/index.php?cat=30&joke=3961&offset=15&tot=20
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.