Ανατριχίλα.......αυτό το βίντεο, και αυτοί οι ήχοι φυσιολογικοί δεν είναι... και πραγματικά αναρωτιέσαι αν μας έχουν εντοπίσει εξωγήινοι και έχουν έρθει στον πλανήτη Γη . Τα κοράκια εκεί.. πως τρομάζουν μέσα στο δάσος όταν ακούγονται αυτοί οι ήχοι.
Το βίντεο είναι απόδειξη ή όχι, είναι πλέον σαφές ότι δεν είμαστε μόνοι σε αυτό το σύμπαν, και ας ελπίζουμε να είναι μια κακόγουστη φάρσα αλλά είναι;
http://farmakerhpena.blogspot.com/2012/02/blog-post_09.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.