10 Φεβ 2012
0 σχόλια

10 ευρώ το εισιτήριο και θα μπαίνουν δύο άτομα στο γήπεδο να δουν τον ΑΟΤ

Φεβρουαρίου 10, 2012


Δηλαδή σαν να λέμε 5 ευρώ το άτομο... Με 10 ευρώ δύο άτομα τι μπορούν να κάνουν σήμερα; Παίρνουν πίτσες και μπίρες και αράζουν και βλέπουν μπάλα από την τηλεόραση... και δεν τους τρώει και το κρύο.

Για Δ Εθνική θα έπρεπε η είσοδος να είναι δωρεάν για όλους τους φίλαθλους των Τρικάλων.
Πρώτα το είχαν 10 ευρώ το άτομο για Δ Εθνική, δηλαδή αν έπαιζε Α Εθνική η ομάδα πόσο θα το βάζατε το εισιτήριο;  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top