Δηλαδή σαν να λέμε 5 ευρώ το άτομο... Με 10 ευρώ δύο άτομα τι μπορούν να κάνουν σήμερα; Παίρνουν πίτσες και μπίρες και αράζουν και βλέπουν μπάλα από την τηλεόραση... και δεν τους τρώει και το κρύο.
Για Δ Εθνική θα έπρεπε η είσοδος να είναι δωρεάν για όλους τους φίλαθλους των Τρικάλων.
Πρώτα το είχαν 10 ευρώ το άτομο για Δ Εθνική, δηλαδή αν έπαιζε Α Εθνική η ομάδα πόσο θα το βάζατε το εισιτήριο;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.