Σε σύγκρουση με τον σκληρό πυρήνα των ψηφοφόρων τους οδηγούνται τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση η οποία θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης την Τετάρτη.
Για την Νέα Δημοκρατία και για το ΛΑΟΣ το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος εκφράζει ως μέλος της Τριμερούς τις αντίθετες ακριβώς απόψεις από εκείνες που παραδοσιακά εκφράζουν αν δεν μονοπωλούν τα δύο κόμματα της Δεξιάς, κεντροδεξιού ή υπερδεξιού προσανατολισμού.
Ένα δεύτερο στοιχείο που θα επιτείνει τις εσωτερικές αντιφάσεις και αντιθέσεις στα κόμματα είναι το εξής. Αν ο πρωθυπουργός ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις αρχές της Τριμερούς και της κυρίαρχης λογικής στα κέντρα λήψης αποφάσεων του διεθνούς χρηματοπιστωτικού τομέα τότε αφενός η κυβέρνηση του θα είναι μακράς πνοής και όχι έως την 19ης Φεβρουαρίου, ημερομηνία στην οποία σταθερά επιμένει ο Αντώνης Σαμαράς. Αφετέρου, ο κ. Παπαδήμος θα υποχρεωθεί εκ των πραγμάτων να αντικαταστήσει τα κυβερνητικά στελέχη με εκείνα που ενστερνίζονται τις αρχές ,τα ήθη και τις αξίες της Τριμερούς.
Με δεδομένη την αντίδραση της Αριστεράς η οποία αποκομίζει ήδη κέρδη στις δημοσκοπήσεις, τα κομματικά στελέχη και οι βουλευτές του ΠΑΣΔΟΚ αντιλαμβάνονται με τρόμο πώς στις επόμενες εκλογές η ήττα, προσωπική και κομματική θα είναι σαρωτική και ισοπεδωτική για τους ίδιους προσωπικά.
Ήδη στη Νέα Δημοκρατία παρατηρούνται οι πρώτες ασύμμετρες απώλειες . Ο Πάνος Καμμένος, βουλευτής της Β Αθηνών και μέλος της ομάδας κρούσης της «λαϊκής δεξιάς» δηλώνει πώς δεν παραχωρήσει στην κυβέρνηση Παπαδήμου ψήφο εμπιστοσύνης παρά την απειλή διαγραφής του.
Οι φήμες επιμένουν πώς υπήρξε όντως έντονο επεισόδιο μεταξύ του θεσμικού συμβούλου του Αντώνη Σαμαρά, Χρύσανθου Λαζαρίδη, και του άτυπου συμβούλου αλλά και σκληροπυρηνικού πρώην στελέχους της Πολιτικής Άνοιξης Φαίλου Κρανιδιώτη με έντονη προσήλωση στα ιερά και τα όσια της παραδοσιακής ελληνική δεξιάς. Η αιτία της διαμάχης αφορά την μεταστροφή της Νέας Δημοκρατίας με την εγκατάλειψη του αντιμνημονιακού μετώπου με αποκορύφωμα την στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου.
Όσο για τις εσωτερικές διεργασίες στο ΛΑΟΣ τα πράγματα φαίνονται να εξελίσσονται προς την ίδια κατεύθυνση. Είναι γνωστό ότι ο Κυριάκος Βελλόπουλος αρνήθηκε να αναλάβει θέση στην κυβέρνηση ενώ στελέχη της παράταξης διαρρέουν ενδεικτικά « Ο Μάκης Βορίδης είναι συστημικός» σχόλιο που προϊδεάζει για τις επερχόμενες αντιθέσεις εντός του κομματικού μηχανισμού.
Οι εσωτερικές αυτές αντιφάσεις αναμένεται να κλιμακωθούν μετά και τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης. Αν στο ΠΑΣΟΚ οι αντιπαπανδρεϊκές φωνές επικεντρώνουν στην ανάγκη έναρξης διαδικασιών εκλογής αρχηγού, στην Νέα Δημοκρατία αλλά και το ΛΑΟΣ βουλευτές και κομματικά θέτουν ζήτημα ιδεολογικής – πολιτικής επιβίωσης.
Θρησκεία και Έθνος στον Καιάδα
Αν οι πρώτοι στόχοι της παγκόσμιας διακυβέρνησης αφορούν την Πολιτική, την Οικονομία και το Νομισματικό , οι άλλοι δύο ,συμπληρωματικοί αλλά ουσιαστικοί είναι η πνευματική παραγωγή και η εκκλησιαστική δραστηριότητα σε διεθνές επίπεδο.Οι αρχές βάσει των οποίων κινείται η ιδέα της παγκόσμιας διακυβέρνησης συνοψίζονται στον ουμανιστικό αθεϊσμό , στην απολιτική (μη δεσμευτική) στάση, στην υπέρβαση των εθνικών , εθνοτικών και εθνικιστικών ιδεοληψιών.
Αυτές είναι αρχές που συνεπάγονται μία εντελώς διαφορετική κοσμοθεωρία η οποία βασίζεται στην αντιδογματική – αντιεκκλησιαστική πολιτική και την μείωσης ή και των εκμηδενισμό των εθνικών ορίων και εθνικιστικών αντιλήψεων όπως αυτές καθιερώθηκαν από την διάλυση των Μεγάλων Αυτοκρατοριών και την ίδρυση των εθνικών κρατών έως τις ημέρες μας.
Όπως απορίας άξιον ( η αυτονόητο;) είναι το πώς σε μία σκοτεινή ιστορία, το σκάνδαλο της Τράπεζας του Βατικανού «Αμπροζιάνο» που έμεινε γνωστό ως σκάνδαλο της μασονικής στοάς P2, της οποίας ο αρχηγός Calvi αυτοκτόνησε, συμμετείχαν , ανακρίθηκαν και ελέγχθηκαν , πρόσωπα που αποτελούν πυλώνες της Τριμερούς ,όπως ο Τζιάνι Ανιέλι (της ΦΙΑΤ) , ένα από τα πρώτα στελέχη της ιδρυτικής ομάδας του Ντέϊβιντ Ροκφέλερ και επί δεκαετίες εμβληματική μορφή της ιταλικής οικονομίας.(αρχεία Ανιέλι 1987). Μία περίεργη όσμωση μεταξύ εκκλησιαστικών δομών, μασονικών εταιρειών, σκοτεινών διαπλοκών και βεβαίως επικερδών επιχειρήσεων.
Αν η «Τριμερής» οσμίζεται την εξουσία και άρα τον πλούτο, το Βατικανό οσμίζεται το χρήμα εκεί που βρίσκεται η εξουσία. Υπ’ αυτή την έννοια η ηγεσία του Καθολικισμού θα συμμαχούσε με τον διάβολο (όπως και έκανε με τους Ναζί) ή και με την «Τριμερή» προκειμένου να αποκομίσει οφέλη ( Τράπεζα Αμπροζιάνο).Στην πραγματικότητα ωστόσο οι σχέσεις Θρησκείας – Τριμερούς είναι σχέσεις αντίθεσης έως και αντιπαλότητας όπως ακριβώς η εμμονή σε εθνικά πρότυπα για την Τριμερή είναι εμπόδιο για την ομαλή επέκταση της ορθολογικής παγκόσμιας διακυβέρνησης, πάντα κατά τις καταστατικές αρχές της οργάνωσης του Ρόκφελερ.
Η σχιζοφρένεια
Αν λοιπόν τα μέλη της Τριμερούς ως μύστες του αθεϊστικού ανθρωπισμού επιχειρούν την ανατροπή των δογματικών – εκκλησιαστικών στερεοτύπων αλλά και ενεργούν για την ανατροπή των εθνικών ιδεωδών προκειμένου να υπάρξει ανεμπόδιστα παγκόσμια διακυβέρνηση, πώς είναι δυνατόν κυβερνήσεις και μηχανισμοί στην οποία μετέχουν, συμμετέχουν ή καθοδηγούν μέλη της Τριμερούς να στηρίζονται από πολιτικές δυνάμεις οι οποίες αρθρώνουν την ιδεολογική τους ταυτότητα γύρω από την Θεησκεία, την Πατρίδα και την Οικογένεια.
Είναι ενδεικτική η αναφορά σε έγγραφο μελέτης για λογαριασμό της «Τριμερούς». Ο ιδανικός εργαζόμενος ( μεσαίο και ανώτερο στέλεχος) σε μία εταιρεία είναι οπωσδήποτε συνειδησιακά απολιτίκ , πρέπει να χαίρει κοινωνικής εκτίμησης, πρέπει να ανήκει σε « στενό περιβάλλον" και να είναι εγγεγραμμένος σε κάποιο κεντρώο πολιτικό κόμμα, και αν δεν είναι όλα αυτά, θα πρέπει να ανήκει σε κύκλους μοναρχικών ή να είναι φασίστας. Ομολογουμένως η εισήγηση είναι εντυπωσιακή!
Οι αντιφάσεις κυριαρχούν στην πολιτική και αυτό είναι πασίγνωστο. Τέτοιου βεληνεκούς ιδεολογικές ανατροπές και άλματα ωστόσο προκαλούν ερωτήματα. Ο Λουκάς Παπαδήμος και ο Μάριο Μόντι είναι στελέχη της Τριμερούς. Η Νέα Δημοκρατία και το ΛΑΟΣ αναφέρονται στον «Πατριωτισμό» και την «Ορθοδοξία» ως σε κυρίαρχα στοιχεία των ιδεολογικών τους πεποιθήσεων. Τα στηρίγματα τους Μάριο Μόντι ανήκουν στις εφεδρείες του ιταλικού Καθολικισμού. Η αντίφαση είναι σαφής καθώς και οι «κωλοτούμπες». Εκτός αν τελικά ισχύει η εισήγηση που προαναφέραμε για τον «ιδανικό εργαζόμενο» επεκτεινόμενη στον χώρο της Πολιτικής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.