Είναι γνωστό πως τα ελαστικά του κάθε οχήματος χρειάζονται τακτικό έλεγχο. Η σωστή πίεση βοηθά στην εξοικονόμηση καυσίμων που μεταφράζεται από 2,5% έως και 3,3% περισσότερα χιλιόμετρα που μπορείτε να διανύσετε καταναλώνοντας μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμων. Επίσης όταν τα ελαστικά είναι σωστά φουσκωμένα έχουμε χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων ενώ τα ίδια τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιώνεται η συνολική απόδοση του οχήματος.
Χωρίς τρόμπα…Αν και γνωρίζουμε τα κέρδη από τη σωστή πίεση των ελαστικών οι περισσότερο δεν τα ελέγχουμε καν με αποτέλεσμα να καταστρέφονται πιο γρήγορα. Η Goodyear λαμβάνοντας υπόψη τις… κακιές συνήθειες των οδηγών εξελίσσει μία νέα τεχνολογία διατήρησης του αέρα που επιτρέπει στα ελαστικά να παραμένουν φουσκωμένα με την βέλτιστη πίεση δίχως να υπάρχει ανάγκη εξωτερικής τρόμπας ή ηλεκτρονικών συστημάτων. Αυτό επιτυγχάνεται διότι όλα τα εξαρτήματα του συστήματος μαζί με την τρόμπα μινιατούρα βρίσκονται μέσα στο ελαστικό. «Ένα ελαστικό το οποίο μπορεί να διατηρήσει την πίεση του ως έχει είναι κάτι που οι οδηγοί ζήταγαν εδώ και πολλά χρόνια. Η Goodyear θέλησε να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση και η πρόοδος που έχουμε σημειώσει ήδη υπόσχεται πολλά. Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα για το οποίο κάποια μέρα οι άνθρωποι θα αναρωτιούνται πως μπορούσαν να ζουν χωρίς αυτό» τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Goodyear και επικεφαλής του τεχνικού τομέα Jean-Claude Kihn.
Εν αναμονή Η Goodyear δεν έχει δώσει κάποια εκτίμηση σχετικά με τον χρόνο που θα είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά δήλωσε ότι το χρονοδιάγραμμα θα επιταχυνθεί λόγω των πρόσφατων κυβερνητικών ερευνητικών επιδοτήσεων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=366617&cid=12
Χωρίς τρόμπα…Αν και γνωρίζουμε τα κέρδη από τη σωστή πίεση των ελαστικών οι περισσότερο δεν τα ελέγχουμε καν με αποτέλεσμα να καταστρέφονται πιο γρήγορα. Η Goodyear λαμβάνοντας υπόψη τις… κακιές συνήθειες των οδηγών εξελίσσει μία νέα τεχνολογία διατήρησης του αέρα που επιτρέπει στα ελαστικά να παραμένουν φουσκωμένα με την βέλτιστη πίεση δίχως να υπάρχει ανάγκη εξωτερικής τρόμπας ή ηλεκτρονικών συστημάτων. Αυτό επιτυγχάνεται διότι όλα τα εξαρτήματα του συστήματος μαζί με την τρόμπα μινιατούρα βρίσκονται μέσα στο ελαστικό. «Ένα ελαστικό το οποίο μπορεί να διατηρήσει την πίεση του ως έχει είναι κάτι που οι οδηγοί ζήταγαν εδώ και πολλά χρόνια. Η Goodyear θέλησε να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση και η πρόοδος που έχουμε σημειώσει ήδη υπόσχεται πολλά. Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα για το οποίο κάποια μέρα οι άνθρωποι θα αναρωτιούνται πως μπορούσαν να ζουν χωρίς αυτό» τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Goodyear και επικεφαλής του τεχνικού τομέα Jean-Claude Kihn.
Εν αναμονή Η Goodyear δεν έχει δώσει κάποια εκτίμηση σχετικά με τον χρόνο που θα είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά δήλωσε ότι το χρονοδιάγραμμα θα επιταχυνθεί λόγω των πρόσφατων κυβερνητικών ερευνητικών επιδοτήσεων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=366617&cid=12

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.
Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.