5 Μαρ 2017
0 σχόλια

Τα χώνουν σε Λιάνα και ΚΚΕ οι αναρχικοί.....

Κυριακή, Μαρτίου 05, 2017
Τίποτα το καινούργιο, αναφορικά με τις επιλογές που έχει κάνει από την μεταπολίτευση και μετά το δήθεν κομμουνιστικό κόμμα Ελλάδας. Η δικαιολογία, που συνήθως δίνουν τα μέλλη, οι ψηφοφόροι, οι σχολιαστές και όλο το σκυλολόι του περισσού για την "κόκκινη" Λιάνα από την Εκάλη. Είναι ο ευφάνταστος ευφημισμός στα περί συνεργασίας. Λες και η συνεργασία με ένα κόμμα (κοινοβουλευτικό βεβαίως βεβαίως), αυτόματα, και με ένα μαγικό τρόπο λειτουργεί σαν την κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Ξεπλένονται όλες οι αμαρτίες, όλες οι κακοτοπιές. . Δεν θα άξιζε στην κρυπτόμενη στο περί ομόφυλης έκφρασης και ιδιαιτερότητας να αναφερόμαστε στο ποιόν της. Περισσότερο πατριάρχης στις σχέσεις και τις σχέσεις σχέσεων του κοινωνικού γίγνεσθαι ...πεθαίνεις. Αλλά. Ακριβώς, επειδή η γνωστή και μη εξαιρετέα... συνεργαζόμενη Λιάνα από την Εκάλη μπήκε στον κόπο να ταυτίσει τις ακτιβίστικες δράσεις των συντρόφων, με τον ψυχοπαθή σίριαλ κίλερ της κίτρινης φυλής. Και από εκεί, μέχρι τις απαγορεύσεις των απεργιών στα μέσα μαζικής μεταφοράς σαν προτροπή του Κούλη των Μητσοτάκηδων. Οφείλουμε μερικές απαντήσεις. . Ακριβώς, επειδή δεν έχουμε γεννηθεί χθες σε αυτή την επικράτεια, και σε αυτόν τον πλανήτη καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Να θυμίσουμε μερικά πράγματα για το ποιόν της εν λόγο "κυρίας". Από τα μέσα της δεκαετίας του ενενήντα (1997) "έβγαζε" σαν εκδότρια, το άκρατα συνωμοσιολογικό έντυπο Νέμεσις. Οι καλόπιστοι θα μπορούσαν να το χαρακτηρίσουν πληροφοριακό. Οι υποψιασμένοι. Εθνικοσοσιαλιστικό. Ο Άλεξ Τζόουνς θα υποκλίνονταν μπροστά στο μεγαλείο του εντύπου... Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε. Ότι η ...κόκκινη Λιάνα, ήταν η πρώτη παρουσιάστρια σε κρατικό κανάλι το σωτήριο έτος 1973. Δυστυχώς. Η "δική" μας εγκυκλοπαίδεια, η βίκυ ρε αδελφέ, δεν μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για το πώς κατάφερε η ...ανανήψας "αριστερή" να εργάζεται για το καθεστώς του επταετούς γύψου. Δυστυχώς. . Βέβαια. Η αγωνίστρια μας, έχει και συγκεκριμένες περγαμηνές, στα περί του πλήρως διεφθαρμένου μηντιακού κύκλου, καπιταλιστικής κυκλοφορίας και εξαπάτησης του ντόπιου πόπολου: συνεργαζόμενη (αυτές οι συνεργασίες μας έφαγαν), με τα ευαγή προπαγανδιστικά "ιδρύματα" του Βήματος, των Νέων, της Απογευματινής του Πασσαλάρη. Εδώ, δεν μπορούμε να μην κάνουμε μία στάση: ο διευθυντής της εφημερίδας Απογευματινή, ήταν αυτός που σε editorial, και άρθρα του μέσα στην πατσαβούρα εφημερίδα του, προέτρεπε τους νοικοκυραίους να πάρουν μερικά καδρόνια στα χέρια, και να ανοίξουν τα κεφάλια των απείθαρχων νεολαίων που: άκουσον άκουσον. Είχαν σηκώσει κεφάλι μέσα στον ...σοσιαλιστικό παράδεισο του Ανδρέα του Βήτα, του παπατζή. Δεν πρόκειται για τίποτα άλλο, παρά, για τις επιχειρήσεις "αρετή" που πραγματοποίησε στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων η τότε, δήθεν, σοσιαλιστική κυβέρνηση του παπατζή, με υπουργό δημόσιας τάξης τον στρατηγό Δροσογιάννη. . Ας επιστρέψουμε στα καθ ημάς. Πέρα από την συνεισφορά της σε χουντικά καθεστώτα. Υπηρεσίες που προσέφερε στα μέσα μαζικής αποχαύνωσης (απουσίας του διαδικτύου), η "κόκκινη" και από την Εκάλη πασιονάρια του Περισσού. Προσέφερε τις καλύτερες υπηρεσίες της, στην ντόπια αστική τάξη. Λίγες μέρες μετά την δολοφονία του δεκαπεντάχρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Βγήκε. Σαν μαινόμενος ταύρος σε υαλοπωλείο για να κατακεραυνώσει τους νταβατζήδες, τους νονούς της νύχτας, τους ναρκέμπορους που κρύβονταν πίσω από την εξέγερση στις περισσότερες μεγάλες πόλεις της επικράτειας. Με στοιχεία. Που αν κληθεί. Θα τα καταθέσει. Βέβαια. Μέχρι σήμερα, δεν έχουμε δει ούτε τελεία από τα σενάρια που είχε επικαλεστεί. Έτσι ώστε. Να στηρίξει την αστική νομιμότητα της κυβέρνησης Καραμανλή του νεώτερου. Μούγκα...
Είναι αυτό που λέει και ο θυμόσοφος λαός: πρώτα βγαίνει η ψυχή, και μετά το χούι. Αν είσαι και εκδότρια του ...έγκυρου, και ...έγκριτου περιοδικού Νέμεσις. Ακόμα καλύτερα. . Θα την ξανά συναντήσουμε στην διάρκεια της κοινοβουλευτικής συζήτησης για το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης ανάμεσα σε ομόφυλα ζευγάρια. Ούτε καν παρών. Ούτε θέση. Ούτε άποψη. Ούτε στο πόντιουμ της βουλής να ρίχνει κεραυνούς επί δικαίων και αδίκων. Τίποτα.
Συναισθηματικά μιλώντας. Παγωμένος χώρος και χρόνος καπιταλιστικών ρυθμίσεων, όπου η ....αγαπημένη μας γκεμπελίσκα, απουσίαζε. Απουσίαζε, αρνούμενη την ίδια της την φύση. Το υιοθετημένο της παιδί, την σύντροφό της στην ζωή. Κομμουνιστές. Όχι μαλακίες. Τρώγε το φαΐ σου. Αγάπα το κελί σου. Διάβαζε πολύ. Στην περίοδο μετά την Απριλιανή δικτατορία. Θα μπορούσε να έχει εφαρμογή σαν: πρώτοι στα μαθήματα, πρώτοι στον αγώνα. Αλλά. Όλα αυτά, είναι μια άλλη ιστορία. Εδώ η ομάδα για μια προλεταριακή αριστερά (ΟΠΑ) και η περίφημη "Ρήξη" έχει "κυλήσει" στο πλευρό του Χρύσανθου Λαζαρίδη και των εθνικοσοσιαλιστικών του μοτίβων. Από το ένας είναι ο εχθρός, ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός. Από την εισαγωγή σαν έννοια και εκδόσεις της ευρωπαϊκής αυτονομίας. Περάσαμε στο κεφάλαιο του Τούρκου του εχθρού. Μια απόσταση που είναι σαν τον δρόμο της κόλασης. Στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις... Το λες και "άρδην". Δηλαδή. Ολοκληρωτικό. Για την Λιάνα θα κλάψουμε; Θα συγχυστούμε; Θα χαλάσουμε την ζαχαρένια μας; Ναι! Και για την Λιάνα, και για τον κάθε Καραμπελιά, και για την ίδια μας την ιστορία. Που, αν θέλουμε να μην είμαστε απλά και μόνο εφαψίες αυτών που ζήσαμε. Κάτω από την μέγγενη της κριτικής σκέψης και του ορθού λόγου, θα βάλουμε όλον εκείνο τον ντόπιο εσμό εθνικοσοσιαλιστικών προοπτικών και μελλοντικών μακελειών. Και η "κόκκινη" Λιάνα, δεν αποτελεί εξαίρεση. . Αυτά τα σκατά, πρέπει να φύγουν. Είτε με την μορφή της Λιάνας που τρώει τα χαστούκια από τον νεοναζιστή Κασιδιάρη. Είτε με την μορφή της σημερινής φαιορόζ κυβέρνησης που ρίχνει στεφάνια στις βραχονησίδες των Ιμίων και συναγελάζεται με τους Παπάδες στο Καστελόριζο και τα Γιάννενα. . Αλλιώς; Και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, μας περιμένει μια ...αγνή, άσπιλη, και ...αμόλυντη κόλαση. Οι γκρίζοι μαλάκες, και οι χρυσές κουράδες δίνουν τον τόνο. Ανάμεσά τους. Διάφοροι κλακαδόροι του συστήματος. Βαράνε παλαμάκια.
Στο τέλος της ημέρας. Οι Ρουβίκωνες, οι σήριαλ κίλερς των ταξιτζίδων, και η προτροπή στην απαγόρευση των απεργιών, ταυτίζονται. .
Και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε το πώς εννοεί το ιερό άβατο του περισσού την ταξική πάλη. Κοινώς; Μακριά από τον κώλο μας. Τον κώλο, δηλαδή της ντόπιας αστικής τάξης. Και όπου θέλει ας είναι. Και στα Παρίσια, και στα Λονδίνα.

https://www.youtube.com/watch?v=U4r-0tYd944&t=2s
https://athens.indymedia.org/post/1570011/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top