25 Μαΐ 2016
0 σχόλια

Περίοδος 2010-2016 οικονομικής κρίσης. Τι ξέρετε για το Mind Control της τηλεόρασης;

Μαΐου 25, 2016
Από το 2010 που ξεκίνησε η οικονομική κρίση στην Ελλάδα, όλα τα κανάλια απο το πρωί έως και το βράδυ έλεγαν στους τηλεθεατές για νέους φόρους, απολύσεις, ανεργία, ΕΝΦΙΑ, μνημόνια, και φτώχεια. 

Φτάσαμε οσίως στο 2016, και τα κανάλια ακόμη και σήμερα.. λένε ακριβώς τα ίδια πράγματα στους τηλεθεατές. 

Όπως αποκαλύπτει το trikalaweb, η τηλεόραση είναι ένα διεισδυτικό προπαγανδιστικό εργαλείο, που το ανακάλυψαν οι επιστήμονες, για να μαθαίνει τους τηλεθεατές τι να σκέφτονται, αλλά όχι πως να σκέπτονται

Με απλά λόγια, η τηλεόραση μπορεί να κατευθύνει την ταξική μάζα εκεί που επιθυμεί, να την παραπληροφορεί, και να μην έχει καμία σχέσει με την αληθινή πραγματικότητα. 

Οι τηλεθεατές που βλέπουν τηλεόραση.. καθημερινά, νομίζουν ότι είναι ενημερωμένοι, και όταν ακούν μαι διαφορετική γνώμη απο αυτό που είδαν στο κουτί σε επιπλήττουν και σε γελοιοποιούν.  

Αυτός ο αρνητισμός των τηλεθεατών να ακούσουν το διαφορετικό απο κάποιους άλλους που δεν τρώνε αμάσητη την προπαγάνδα, οφείλεται στις ιδέες που τους μπαίνουν στο ασυνείδητο, βλέποντας καθημερινά τα δελτία ειδήσεων απο την τηλε-ψύχωση της τηλεόραση. 

Ένας πολίτης που βλέπει τηλεόραση.. δεν μπορεί να σκεφθεί αντικειμενικά, και αυτό γιατί τον επηρεάζουν οι συχνότητες Α. 

Η συχνότητα Α εκπέμπεται απο όλες τις τηλεοράσεις που έχουν οι άνθρωποι στα σπίτια τους, και δεν μπορείτε να τις δείτε με γυμνό το μάτι. Αυτή η συχνότητα τύπου Α, θεωρείται υπεύθυνη ότι παράγει υπνωτικές γραμμές, και δημιουργεί την ύπνωση του τηλεθεατή.. χωρίς να το καταλαβαίνει. 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top