20 Οκτ 2015
0 σχόλια

Πως θα κόψετε εύκολα το κάπνισμα. Προσωπική εμπειρία...

Οκτωβρίου 20, 2015
Το κόψιμο του τσιγάρου είναι μια δύσκολη υπόθεση αλλά όχι και ακατόρθωτη. Πολλοί καπνιστές... δοκιμάζουν τσίχλες και και τσιρότα νικοτίνης, αλλά δεν έχουν κάποιοι ενθαρρυντικά αποτελέσματα.

Το τσιγάρο βλάπτει την υγεία του ανθρώπου, γιατί έχει ένα σωρό βλαβερές ουσίες ο καπνός που εισέρχεται στον οργανισμό μας.

Προσωπικά πριν πολλά χρόνια κάπνιζα και εγώ, δεν μπορούσαν να το κόψω με τίποτα.
Όταν έπινα καφέ ήθελα επειγόντως να καπνίσω, και άρχιζε να με εκνευρίζει το παφ πουφ.
Μετά, για να ελαττώσω το τσιγάρο πήρα καπνό, το γνωστό σε όλους τους καπνιστές στριφτό. Επειδή αναγκαζόμουν να στρίβω για να καπνίσω, άρχισα να ψιλοβαριέμαι να καπνίζω.. και κάπου εκεί το ελάττωσα.

Όμως πάλι κάπνιζα, δεν μπορούσα να το κόψω, ώσπου μου ήρθε μια ιδέα. Για να κόψω το τσιγάρο έπρεπε να το σιχαθώ. Πηγαίνω σ΄ενα περίπτερο και λέω στον περιπτερά: 'Έχεις τα πιο φθηνά τσιγάρα; Έχω μου λέει ο περιπτεράς αυτά κι αυτά. Παίρνω δύο πακέτα και ανοίγω να καπνίσω. Η μυρωδιά.. Αχ αυτή η μυρωδιά του καπνού πριν το ανάψω μου θύμισε άχυρα από στάβλο. Ανάβω το πρώτο, αηδία. Το καπνίζω δίχως να πιω κάτι, για να μη φύγει αυτή η απαίσια γεύση.

Ακόμα που γράφω αυτές τις γραμμές μου έρχεται στο μυαλό αυτή η αηδία της γεύσης του καπνού στο στόμα μου. Κάπνισα γύρω στο ένα πακέτο και μετά το έκοψα μαχαίρι.

Το πρώτο μήνα θα έχεις κάποια στερητικά, λόγω έλλειψη νικοτίνης στον εγκέφαλο, αλλά είναι νορμάλ. Μόλις κόψεις το τσιγάρο θα δεις τον οργανισμό σου να δουλεύει ρολόι. Μεγαλύτερη αντοχή στο περπάτημα, δεν θα λαχανιάζεις, και το καλύτερο... άριστες επιδόσεις στο σεξ. Δεν έχεις τίποτα να χάσεις, παρά μόνο να κερδίσεις... κόβοντας το τσιγάρο. Η απόφαση δική σας....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται.. άμεσα από τους αναγνώστες,
και συνεισφέρουν στον μεταξύ τους διάλογο.

Η ελευθερία της γραπτής έκφρασης... είναι δικαίωμα όλων των πολιτών.

Top